CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

29 June, 2009

~Mandi~

Aahhh...weekend yg sgt best tapi penat. minggu lepas buat family day picnic kt pantai.sampai kulit dah ala2 beyonce dah asik bjemur je. satu hal pulak nk klorok balik ni.

Minggu baru ni pulak pegi picnic kat air terjun sekayu. air dia sejuk tak henggat! rasa mcm mandi kat eskimo plak.dah la hujan tapi itu tak mungkin mematahkan semangat kitorg yg tgh eksaited masa tu.tapi hujan tak lama mencemburui kami,dalam setengah jam hujan pun berhenti.

Sebelum mandi makan dulu lepas tu mandi lepas tu makan lagi dan lagi.huh,mana la tak berat. tgh syok2 mandi manda dan ber snap2 gmbar tetiba ada org jerit suh kuar dari air. masa tu ramai jugak la org yg tgh mandi.maklumlah hari cuti kan. kitorg tkejut juga apa hal nk suh kuar dari air potong stim je.

Abg kat sebelah tmpt kitorg mandi tu tgh syok2 syampu rambut. dia kata ada air deras tgh menuju kat kitorg.air tu punca dari atas bukit tmpt kitorg mandi tu. di sebab kan hujan air tu betakung kat puncak bukit bila dh penuh dia tumpah. so kitorg pun lari la selamatkan diri dari di hanyutkan air deras tu. masing2 muka dh cuak dah. haha

alhamdulillah semua selamat. air tu mmg deras gile.dalam pulak tu.batu besar tmpt aku btenggek td tu pun tenggelam. ish.. takut!
Gambar ada,tapi nanti la letak kalo rajin.


Sampai nanti..

5 comments:

Putri Ramlan said...

cite pasal air terjun. saya rasa saya boleh kira lah berapa kali je saya mandi kat air terjun. tp saya sangat suka bermandi manda. sejuk!

~vee~ said...

cik putri : best gile tau.air dia sejuk smpai tulang. ada masa nt kita pegi sm2 ye.. ;)

Anonymous said...

saya rasa cerita akak ni takde asas. semua cerita akak yang saya baca semua ala ala palat. tapi saya masih peminat nombor satu akak kerana mungkin saya pun tak kurang palat nya...

x o x o's said...

hi dear..im home..

~vee~ said...

tammy : hahaha sial ko tam. well u know me kan.. ;P

xoxo : :D