CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

02 July, 2009

Kalau Pun Susah

Kalau aku byk duit...

aku nk belikan banglo besar utk family aku.
aku nk g haji satu family.
aku nk hantar adik2 aku blaja kt U atau sekolah plg best.
aku nak sedekah kat Bersamamu..
aku nk kawin grand mcm Mawi.
aku nk bli kondo yg btentangan ngn KLCC.
aku akan pastikan bilik aku penuh dgn perfume2 best.
aku nk bli sume gajet yg aku idam2 kan.
aku nk pegi kuruskan badan kat slim world.
aku nak melancong serata dunia.
aku nak langgan SPA & SALON utk seumur hidup.
aku nk buka kedai mekdi depan umah banglo aku.
aku nak g hollywood jmp johnny depp ngn jensen ackles.
aku nak buat film production ngn studio sendiri.

0k dah start berangan.
Tu kalau aku ada duit la.
Zaman sekarang ni KALAU pun susah.

Sampai nanti..

7 comments:

susudalambotol said...

kalau la ada duit, semua benda kita boleh buatkan awak?

bos saya dah ada :(

~vee~ said...

yela..nak belikan awk baby stroller pun boleh.. :) bos dah ada?patut la senyap je..hihi

Putri Ramlan said...

saya kalau ada duit, perkara pertama langsaikan segala hutang yang ada. kemudian, baru pk utk keluarga. teringin nak bwk satu family pi Haji.

~vee~ said...

sebenarnya tu la perkara no 1 yg saya nk buat. tapi tak nak tulis nt sume org tau saya byk hutang... ;P

x o x o's said...

saya pn begitu jua vee..hehehe

~vee~ said...

mr xoxo : kalo dah byk duit nt jgn lupa kan sy ye.. :)

x o x o's said...

jasa mu tetap dikenang