CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

19 August, 2009

i love u Mbok! ;)

Bismillahirrahmannirahhim..


today, i'll think of my childhood memories..indah sangat masa itu..walaupun ada sedey , gembira dan segala macam perasaan( tapi we never gado kan).. kita tak endah pun semua tu dulu..maklumla kan itu cerita dolu dolu..hehe..babe, do u still remember the day when we first met? the day when we first became fren? haha aku pun x ingat..but what i knew is, before we were born , we already talk to each other and connected..what we called it 'Telepati' hehe..masa tu kan, ada jua mami yang citer kan, ia pegi berurut arah liau jadok atau liau kadok kah? (i don't remember..hehe..) sama mama ku kan..hehe..entahla tp friendship kita time kanak2 masa tu on and off kan..biasalah budak2..banyak sangat memories yang aku share sama ko..main biskal,luka meluka, main bubut2, main tanah liat, main lastik2, main game, main rollerblade, mengaji arh ustaz kamis, ustaz hijus dan paci wahid sampai namat, ke kadai first time aku naik bus mini, zaman pakai seluar lebar, hari2 main motor kapcai paji ( accident lagi), lepak di jalan mati, berdudun meliat majalah arah maci ton, ngaga orang makan2, kena marah mun kita bertetawahan oleh nenek/maji..lepak2 hari2 dirumahku, tertidur dirumahku, aku tertidur dirumahmu..masa kita terawih sama2, raya sama2, aku mesti bawa ko kemana saja aku pegi kan..? hehe sorry k..kalau aku selalu majal ko..tp aku appreciates semuanya..pegi dangani aku swimming, ikut aku picnic, ikut aku belayar sumtimes, belajar dengan ku, zaman kita minat sheila on 7, and bila aku sambung belaja (KL) when im 17. aku sedey, ko sedey, masa tu jadi differentkan..tp aku selalu kol ko kan..beratus2 bil handphone kol ko nganya keraja..nya org macam bercinta..alah lagi kali..hahahaa...ko hantar surat kan..apalagi pastu ko pun habis skool, ko pun datang ke semenanjung jua..ko pun selalu turun kl teman aku mun free kan, best la time di au3 keramat..time kita angan2 kena pilih jadi model iklan, tapi kita nda kasi habis pun kelas tu..haha..di hotel istana kan..time tu sampai ko pun kenal paci azlan ( taxi driver) baik sangat..pastu bila aku final sems ko dangani aku jua di kl dalm 2wks bah kan, time aku sdh pindah di setapak kan? bestkan ko belaja sama2 aku, course ku pun ko tau..hahaha..pastu aku habis belaja..then ko pulak sambung belaja..masa tu aku pun ulang alik ke kl and boleh plak siap tido di college mu jua kan..nakal2..and the worst nightmare pun kita share sama2, time kita kena ragut..aduhai...terpaksa buat ic tarus masa tu kan, terpaksa sebab kita mau balik labuan esoknya..(sebab kita lalai bah kali kan) kita suka ketawa...hehe...ko selalu teman aku kan..hehe..sampai aku bercinta pun ko temankan..hehe tu yang paling nakal tu..semua perjalanan hidup and moment ku ko ada kan..u know exactly aku in and out..tapi satu ja paling aku terkilan sangat, u are not there on my wedding day...that is my biggest kekecewaan ( to be honest )..tapi what to do kan..what passed is passed..but i still love you..thanks to u my dear soulmate.. to be continue..i'm waiting for u to come here..hahah


aku spechless bila baca ni.. ( sedey ) rasa cpt sgt masa tu blalu dan bw pergi semua kebahagiaan dlu kan? kalau pun boleh ulang balik apa yg kita jalani dlu, aku xkan ubah apa2 pun. sbb nya.. sakit,perit,jerih..semua kita hadapi dgn senyuman dan gelak tawa kan? Gila. haha Oh lupa,smlm SUMPAH aku mmpi aku ngn kna & abg syam pegi sn jmp ko ngn atan. Then today ko buat entri psl kita! See!! TELEPATI again! :D
Aku dedicate lagu ni utk ko.lagu kenangan kita ms di keramat.hehe


p/s : aku pun 1st time tgk v/clip ni. sori diorg mmg xensem tapi sgt byk memori dlm lagu ni.. :)

2 comments:

footprints in the sand.. said...

sampai nanti...:-)

~vee~ said...

babe : sampai bertemu lagi... :)