CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

22 April, 2009

aku nak bernafas lagi!

Mata ni berat semacam.spt ada makhluk bebulu yg bertenggek.mengantuk yg amat.smlm aku asik tjaga je.tdo btl2 tganggu oleh kesakitan yg aku alami.mula2 kat perut.sedikit lewat mlm pindah pulak kat pinggang.Aku redha.Dah lali dgn kesakitan mcm ni.tutup cerita mlm tadi.

Pagi ini aku sarapan 2 keping roti kosong tnpa calitan jem apple,planta,kaya,peanut atau ape2 sj yg dinamakan penyedap roti.cukup memadai dgn roti kosong.Walaupun mata mengantuk aku gagahi jgk utk pergi ke ofis spt biasa.Mood aku agak ok hari ni.smpat bgurau senda dgn rakan2 ofis walaupun aku jejak ofis pukul 8.30. Untung ofis aku tak guna punch card. Bos aku kedekut taik idung masin bak kata rakan ofis ku.(aku tak pasti samada btl ke x dia penah rasa taik idung bos. Abaikan.)

Pukul 10 pagi. Bos aku masuk bersama rakan2 nya. Seorang botak,seorang bmisai tebal ala2 datuk K,seorang berambut pacak,seorang lagi bersuara besar(aku igt dia telan mikrofon la) suara dia dari dlm bilik bos aku boleh dgr dgn jelas walaupun pintu di tutup rapat.

10.30 pagi bos ajak kwn2 dia lepak kat sofa betul2 berdepan dgn meja aku. Ha part ni aku hangin.Siapa ajar ko isap rokok dlm ofis?! Ko tau kan dlm ofis ni ada akon? bekepul asap bodo! Bos dgn kwn2 ko sm je. Tak skolah! Akai ada ka??

G mampos!

2 comments:

moqh said...

dia kan boss

~vee~ said...

ha'ah bos yg btl2 mcm bos..