CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

22 April, 2009

aku folow..

Tambahan untuk bebelan hari ini. tadi seorang kwn buzz aku kt ym. katanya " knp ko tak folow aku?" mksd dia jd follower kt blog dia la.Meh cni aku nak jwp..

Babe,tak bermakna kalo aku x jd folower,aku tak buka blog ko. Tak semestinya kalo aku xkomen aku tak baca entri ko.Tak semua blog yg aku suka baca aku folow tp aku tetap baca dan komen.Mcm tu la aku.dan bila aku folow aku tak pernah minta di folow balik.aku pun pening da ulang ayat folow ni.Lagi 1 bukan semua yg aku folow tu aku komen.Last but not least blog ni bukan tmpat btnding folower sape plg ramai.hihihi adoi migrain!

ok la aku folow ko.. puas ati?? :)


Sampai nanti...

2 comments:

azrulsham said...

hahaha!!! tergelak aku bc entry ko yg ni....ade jgk yg menagih supaya ada pengikut....

papepun time kasih utk ucapan hari kelambatan kelahiran pada abg comel....comel rupanya aku...hahaha!!

teruskan menulis k....wa suke penjelasan kamu!!

~vee~ said...

hehe insyaAllah abg.. :D