CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

28 April, 2009

Yippiee!

Esok bos aku ada meeting kat Terengganu. Dia ajak satu ofis pegi. Aku mmg mls nk join meeting2 ni so aku dgn akal besar aku ni bg la alasan tak boleh pergi atas sebab2 yg tertentu. Jadinya esok aku akan duk sorang2 kat ofis ni..yippie!! aku dah list kan kerja2 aku yang pack esok hari..

1. Sampai ofis,on sume lampu,akon dan PC.

2. On ym, baca email, foward email, jenguk blog jap kalo ada idea tulis.kalo xde abaikan.

3.Kunci pintu ofis dan gril skali.

4.Menggeliat skit pastu baring kat sofa.

5. Opps..lupa. Kuat kan volume handphone dan telefon ofis. Kang kantoi lak kalo xdgr bos kol.

6. Letak dua2 telefon kat tepi telinga ( sbb ofis aku guna kotles fon )

7.ZZZzzzzzZZZzzzzz


P/s : Sume ni hnya lah plan semata-mata.harap2 xde la byk keje nak wat sok. tgk la mcm mn..

Sampai nanti..

1 comment:

x o x o's said...

8. alamak da pukul 10 mlm da ni..hehehehehe..telajak plak