CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

15 April, 2009

aku dan blog

Ramai yang tanya aku kenapa mst ada blog? aku pn xpasti jwpnnya.maybe sbb nk ikut peredaran zaman.mgkin juga saja nk suka2 share crite perihal hidup utk tatapan org.kalo menurut aku blog mcm medan utk mbuka pekung di dada.kalo dah xde siapa yg mahu mdengar luahan kita,xde siapa yg menyandangkan bahu untuk bersandar,tiada yg mbuka payung utk bteduh bsama,adalah alasan yg plg tepat mgapa kita perlu ada blog.tulis la seberapa dalam perasaan kita seberapa rumit masalah kita,yg mbaca hanyalah insan yg kita xtau asal usulnya.
Dah lama sebenarnya utk aku mbuat kputusan utk menulis di blog.tp sesekali seronok jgk kn bila ada yg prihatin.bertanya itu ini,nasihat pnjg lebar.sgt kool tau.jd mulai hari ini aku akn tulis semua apa yg hati aku kata.

Sampai nanti...

No comments: